بچه های بهشت

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست
و ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان
و یقینم را فاضلترین درجات یقین ساز
و نیتم را به بهترین نیتها و عملم رابه بهترین اعمال ترفیع ده
خدایا به لطف خود نیتم را کامل و خالص ساز
و یقینم راثابت و پا برجاى دار و به قدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماى

"بچه های بهشت؛ به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست و بصورت شخصی اداره می شود"

نوای بینوایی .آ سید مرتضی آوینی...
عضویت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

 چهل حدیث تصویری زیبا از امام رضا علیه السلام به همراه پاورپوینت

  • خادم بچه های بهشت

همزمان با روز جهانی مساجد تصمیم گرفتیم تارنمای بسیار زیبا و مفید "مسجد نما " که الگوی موفق یک کار فرهنگی خودجوش هست رو خدمت شما بزرگواران معرفی کنیم.

مسجدنما در طول فعالیت خودش سعی کرده یاوری برای فعالان فرهنگی مسجدی که دوست دارند کارهای فرهنگی و تربیتی بکنند، اما نمی‌دانند چه بکنند (!) یا کسانی که وقت کافی برای تولید محتوای خوب یا فرصت مناسب برای ایده‌پردازی ندارند، باشد.

  • خادم بچه های بهشت


قدیم‌ترها، بچه‌ها از در و دیوار خانه بالا می‌رفتند و کودکانی که گوشه ای از خانه کز می‌کردند و کاری به کار کسی نداشتند به نظر می‌آمد مریض هستند. بازی و سرگرمی طبیعی‌ترین خصلت کودکان است؛ شاید در سال‌ های اولیه زندگیشان تمایل داشته باشند به تنهایی و با اسباب بازی‌ هایشان بازی کنند اما هر چه که بزرگ‌تر می‌شوند علاقمند به بازی با دوستان و همسالان خود می‌شوند.

  • خادم بچه های بهشت

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام طرح صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) رو به صورت لایه باز برای شما دوستان بزرگوار آماده کردیم که ان شالله مورد رضایت و استفاده قرار بگیره.

  • خادم بچه های بهشت

این کتابچه جهت استفاده در مدارس تهیه گردیده است و مربیان و معلمان گرامی می توانند از این کتابچه در فعالیتهای مدرسه استفاده کنند .
- گردآورندگان : غلامرضا زهره منش - هانیه حسین پور

برای دریافت کتابچه بر روی تصویر بالا تلیک کنید.
  • خادم بچه های بهشت

به درخواست دوستان عزیز انجمنی و مسجدیمون مجموعه 14 طرح بحث با موضوعات اهمیت حضور در مسجد، انسان شناسی، دشمن شناسی، آثار داخلی و جهانی نظام جمهوری اسلامی ایران، اخلاق تشکیلاتی، مهارت مدیریت و برنامه ریزی، کتابخوانی، مهارت رجوع به رساله، آشنایی با ابعاد زندگی امام علی(علیه السلام)، آشنایی با ابعاد زندگی امام حسن(علیه السلام) آشنایی با ابعاد زندگی امام صادق(علیه السلام) آشنایی با ابعاد زندگی امام رضا(علیه السلام) و عبادت شناسی به همراه شیوه نامه ارائه این طرح بحث ها تقدیم شما بزرگوار می شه، ان شالله که مورد استفاده و رضایت مربیان و سرگروه های عزیز قرار بگیره

  • خادم بچه های بهشت

پاورپوینت گام های سلوک(صدقه دادن) برگرفته از کتاب"گام های سلوک" آقای حسن قدوسی زاده، کاری از دوستان عزیزیمون در مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر

حجم: 7.76 مگابایت

  • خادم بچه های بهشت

مجموعه پوستر زیبای" اصلاح نرم زندگی" شامل هشت پوستر در مورد 8مسئله ی اساسی زندگی امروز ما برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در تاریخ 1391/7/23

  • خادم بچه های بهشت

سبک زندگی غربی، ظاهر و پوسته‌ی جهان مدرن است. بدون شک صرفاً با تغییر ظاهر، آن هم سطحی‌ترین تغییرها، نمی‌توان به جنگ باطن رفت و بر آن غلبه یافت. رفتارها و نمادهای فرهنگی، برخاسته از باورها و عقاید و ذهنیت‌هایی است که منشأ و مصدر آن رفتارها و نمادها هستند. برای اینکه جهان کنونی و شیوه زندگی مدرن دگرگون شود، باید به فکر عالمی دیگر و آدمی دیگر و جهان بینی دیگری بود. یعنی باید جهانی دیگر با انسانی دیگر در افق درک انسان ظاهر شود.

  • خادم بچه های بهشت

امام صادق علیه السلام مرد مبارزه بود، مرد علم و دانش بود و مرد تشکیلات بود. امام صادق علیه السلام مشغول یک مبارزه‌ی دامنه‌دار و پیگیر بود.(مقام معظم رهبری)

همزمان با ایام شهادت امام صادق علیه السلام  پایگاه روضه نیوز هفت جمله خواندنی از کتاب انسان 250ساله را درقالب پوستر طراحی و تولید نموده که فایل با کیفیت پوستر ها رو می تونید در ادامه مطلب مشاهده و دریافت کنید.

  • خادم بچه های بهشت
راهکارهای تربیتی جهت نمازخوان شدن فرزندان:

۱. خودتان الگوی خوبی باشید. اگر شما نماز عاشقانه و اول وقت نخوانید و مثل کلاغ نوک به زمین بزنید، انتظار نداشته باشید فرزندتان نمازخوان شود.

۲. بعدازنماز، کودک یکی دوساله به بالا را در آغوش بگیرید و رفتار بامحبت تری با او داشته باشید، تا فرزند ببیند شما هر وقت نماز میخوانید، مهربانتر میشوید و به این وسیله به نماز علاقه مند میشود.
  • خادم بچه های بهشت

گروهی از دوستان و همسنگران عزیز و خوشفکرمون از استان همدان نرم افزار " یار انجمنی " رو تولید کردن البته فعالا نسخه اولیش هست، این نرم افزار برای دوستانی که علاقمند به آشنایی با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هستند پیشنهاد می شود.

"جهت مشاهده و دریافت نرم افزار تلیک کنید"

  • خادم بچه های بهشت

داده نمای ارزشمنده "جلوه وصل " کاری از معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی، این داده نما مروریست بر اهمیت نماز

  • خادم بچه های بهشت


این پرونده در بخش مجموعه‌های نمایشگاهی بسته‌هایی با عناوین: «همچنان استکبارستیزی»، «مجموعه تایپوگرافی مرگ بر آمریکا»، «مجموعه ادامه دارد... (استکبارستیزی در منظر امام)» و «استکبار ستیزی در بیان رهبر انقلاب»، همچنین چند اینفوگرافی با عنوان«استکبار و استکبارستیزی» را شامل می‌شود.

  • خادم بچه های بهشت