بچه های بهشت

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست
و ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان
و یقینم را فاضلترین درجات یقین ساز
و نیتم را به بهترین نیتها و عملم رابه بهترین اعمال ترفیع ده
خدایا به لطف خود نیتم را کامل و خالص ساز
و یقینم راثابت و پا برجاى دار و به قدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماى

"بچه های بهشت؛ به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست و بصورت شخصی اداره می شود"

نوای بینوایی .آ سید مرتضی آوینی...
عضویت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

نماز برای پرستش خدا و راز و نیاز با اوست که در آن جنبه های ارزنده و آمرزنده خاصی در نظر گرفته شده و به همین جهت شکل مخصوصی به خود گرفته است و ستون دین نامیده می شود. پس بهتره که نماز خوندن را یاد بگیریم و به دیگران آموزش بدیم.در این داده نما یاد می گیریم که چگونه نماز بخوانیم. جهت دریافت این داده نمای ارزشمند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

  • خادم بچه های بهشت

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه تولیدات رمضانی خود را در این صفحه به نمایش گذاشته است، که توصیه می کنیم به این بخش از سایتشون حتما سری بزنید.

  • خادم بچه های بهشت

به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ماه ضیاف الله مجموعه نمایشگاهی بسیار زیبا و ارزشمند سبک زندگی قرآنی رو برای شما دوستان بزرگوار آماده کردیم که ان شالله مورد رضایت و استفاده قرار بگیره. این مجموعه در 20 تابلو توسط مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف تهیه شده، تابلوهای این مجموعه برگرفته از آیات قرآن کریم بوده و سعی می نماید تا با ارائه قالبی نو در زبان و پیاده سازی آن به شکل امروزی خود را تا حدودی به سبک زندگی قرآنی نزدیک نماید.

  • خادم بچه های بهشت

در این پست مجموعه نمایشگاهی زیبای سبک زندگی شهدا که به همت دوستان عزیزمون در معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج تهیه شده رو برای شما بزرگواران آماده کردیم که در ادامه مطلب می تونید فایل این مجموعه ارزشمند رو دریافت نمایید.

  • خادم بچه های بهشت

 در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه احکام روزه را که برگرفته از کتاب رساله آموزشی رهبر انقلاب است، منتشر می‌نماید.

در این مجموعه‌ی آموزشی، علاوه بر موارد موجود در رساله‌ی «اجوبة الإستفتائات»، استفتائات جدید نیز اضافه و از جزوه‌های دروس خارج فقه معظّمٌ‌له نیز بهره گرفته شده است، تا بر غنای آموزشی مجموعه،‌ بر طبق اسلوب و بیان معظم‌له اضافه شود.

  • خادم بچه های بهشت

مجموعه پوسترهای راه و چاه شامل مجموعه طرح های زیبای همراه با احادیثی از معصومین در مورد سبک زندگی اسلامی

  • خادم بچه های بهشت

این روزها با نزدیک شدن فصل جشن ها و نمایشگاه ها در مدارس، بازار تزئین کلاس ها نیز به شدت داغ است. در این حین شاید شما هم پی بردید که داشتن یک دستگاه برش یونولیت می تواند کمک موثری برای ساخت ماکت ها و وسایل تزئینی شما باشد. خب، این که کاری ندارد! وسایل زیر را آماده نمایید و با ما همراه شوید تا خودتان دستگاه مخصوص برش را بسازید.

  • خادم بچه های بهشت

کتابچه "رد پای خورشید" شامل 102 وصیت از شهدای دانش آموز و سفارش آن ها به درس گرفتن از حضرت اباعبدالله (ع) است. این کتابچه ارزشمند که توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی تهیه و تنظیم گردیده به کوشش بچه های تارنمای شهدای دانش آموز و نوجوان، بازنشر داده می شود.

  • خادم بچه های بهشت

داده نمای ارزشمند خط امام (شناخت راه و رسم زندگی اجتماعی امام از زبان رهبر فرزانه انقلاب)

  • خادم بچه های بهشت

مجموعه نمایشگاهی انتظار سرخ

  • خادم بچه های بهشت

هدف از این طرح بحث آشنایی دانش آموزان با برخی عوامل رشد انسانی از قبیل محاسبه، مراقبه و انتقادپذیری است. انتظار می رود دانش آموز در پایان درس، تصویر درستی از رشد حقیقی خود داشته باشد و بتواند رفتارهای روزانه خویش را مراقبه و محاسبه کرده و از انتقاد دیگران استقبال کند. برخی از مصادیق محاسبه صحیح رفتارها عبارتند از:

  • خادم بچه های بهشت

دنیا پر شده است از انواع وسایل ارتباطی. از رادیو و تلویزیون گرفته تا ماهواره و اینترنت. هرکدامشان هم کلی راه بلدند برای جذب مخاطب و بعد هم خوراک فکریشان را به خورد آ نها می دهند. در این میان، کتابها خیلی مهجور واقع می شوند. البته خوشبختانه رویکرد مجددی به خصوص در بین قشر نوجوان و جوان نسبت به گروهی از کتابها ایجاد شده است که اغلب داستان، رمان و یا شعر هستند. مجموعه حاضر سعی دارد با آموزش نکات پایه در عرصه داستان نویسی، به ویژه داستان کوتاه؛ زمینه را برای دست به قلم شدن استعدادهای پنهان و ناشناخته فراهم سازد. پیش از هر چیز باید کمی درون خود را واکاوی کنید برای دستیابی به دو ویژگی مهم، یعنی تلاش و پیگیری...
برای شما کتابی در این قسمت جهت دانلود می گذاریم تا شما را برای قلم به دست شدن کمک کند.

  • خادم بچه های بهشت
حسینیه ی جماران، سی و سه سال پیش. پسربچه ای چهار ساله کنار مادرش در جایگاه خانم ها با بازیگوشی پاهایش را از میان نرده های بالکن روبروی جایگاه امام (ره) پایین انداخته و تاب می داد. سنت امام(ره) بر این بود که در دیدار خانواده ی شهدا سکوت کند و صحبتی نداشته باشد. فقط نگاه مهربان امام (ره) روی جمعیت حرکت می کرد و با نفوذش گره به جان و روح مشتاقانش می انداخت. گره هایی که به شکرانه ی توفیق ادامه ی راه و حضور رهبری فرزانه، هنوز هم دل ها را با خود به مسیری می کشاند که روزگاری با انگشت اشاره ی نورانی اش نشانمان داده بود شاید بازیگوشی های پسرک بود، شاید هم از عنایات پدر...  که نگاه حضرتش چند ده ثانیه میهمان کودک شده بود تا اورا با این نگاه، یک عمر وامدار خود کند...
  • خادم بچه های بهشت

در سال های اخیر موسیقی کشور آثار زیادی برای عید نیمه شعبان و حضرت حجت (عج) تولید نموده است. قطعاتی که از لحاظ محتوا و مضمون به عنوان «موسیقی انتظار» شناخته می شود. از آنجا که جوهر انقلاب بر پایه اسلام ناب با تاکید بر بعد اجتماعی آن وقوع یافته است، سخن از موعود آخرالزمان و موضوع انتظار از شاخص های مشخصی پیروی می کند.

  • خادم بچه های بهشت