بچه های بهشت

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست
و ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان
و یقینم را فاضلترین درجات یقین ساز
و نیتم را به بهترین نیتها و عملم رابه بهترین اعمال ترفیع ده
خدایا به لطف خود نیتم را کامل و خالص ساز
و یقینم راثابت و پا برجاى دار و به قدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماى

"بچه های بهشت؛ به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست و بصورت شخصی اداره می شود"

نوای بینوایی .آ سید مرتضی آوینی...
عضویت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲۰ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

به بهانه ی 13 آبان روز استکبارستیزی و ماه محرم مجموعه پوستر های "مشق عاشورایی" کاری از دوست عزیزمون حمید فخار رو برای شما بزرگواران آماده کردیم که ان شاالله مورد استفاده و رضایت قرار بگیره

  • خادم بچه های بهشت

پاسخ به سوالات و شبهات درباره احکام و آداب مجالس عزاداری اهل بیت علیم السلام بر اساس آخرین نظرات و فتاوای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای توسط حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده.

  • خادم بچه های بهشت

بیرق و سیاهی ها در کنار پوستر و بنرهای استکبار ستیزی

چند سالی است که فضای محرم با سال‌های گذشته تفاوت زیادی کرده است. گویی برخی‌ها می‌خواهند چهره یزید زمان را بزک نمایند و کاری کنند که این ملت شهیدپرور دستش را به دست خون‌آلود یزید زمان دهد و به اسم مذاکره آبروی اسلام را معامله کنند.

به همین منظور چه خوب است که در کنار پوسترهای و سیاهی‌های عزاداری سید الشهدا علیه السلام پوسترهای زیر را در بنر و یا پوستر چاپ نمائیم تا با صدای بلند فریاد "هیهات مناالذله" را برآوریم.

  • خادم بچه های بهشت

این مجموعه شامل 18 سوال و پاسخ پیرامون نهضت حضرت اباعبدالله(ع) و واقعه عاشورا است که تمام مطالب این مجموعه برگرفته شده از کتاب پرسش و پاسخ دانشـجویی ویژه محرم انتشـارات دفتر نشـر معارف می باشـد.

جهت دریافت این مجموعه ارزشمند روی تصویر بالا تیلک کنید.

  • خادم بچه های بهشت

در این پست مجموعه ایده های کاربری و اجرایی برای مراسمات ماه محرم در قالب های مختلف؛ایده هایی برای منبر و هیئت، ایده هایی برای خیمه ها و ایستگاه های صلواتی و ایده هایی برای تابلو های اعلانات و اکران های شهری آماده شده که از طریق لینک زیر می تونید دریافت بفرمایید.

دریافت فایل pdf با حجم 137 کیلوبایت
  • خادم بچه های بهشت
عاشورا در کلام امام خمینی(ره)

انگیزه این گریه و این اجتماع در مجالس روضه را خیال نکنید که فقط این است که ما گریه کنیم برای سیدالشهدا. نه سیدالشهدا احتیاج به این گریه‌ها دارد و نه این گریه‌ها خودش - فی‌نفسه - کاری از آن می‌آید، لکن این مجلس‌ها مردم را همچو مجتمع می‌کنند و یک وجهه می‌دهند.( صحیفه امام، جلد 13، ص 323)

باید ببینیم رمز بقای این مذهب و (رمز) بقای ممالک اسلامی (و) ممالک شیعی چه بوده است. ما باید آن رمز را حفظ بکنیم. یکی از رمزهای بزرگی که بالاترین رمز است، قضیه سیدالشهدا(ع) است. سیدالشهدا(ع) مذهب را بیمه کرد؛ با عمل خودش، اسلام را بیمه کرد. (این‌که) ائمه (علیهم‌السلام) این‌قدر اصرار کردند به این‌که مجمع داشته باشید، گریه (و) ندبه بکنید، برای این (بود) که این، کیان مذهب ما را حفظ می‌کنم.( صحیفه امام، ج 10، ص 216)
  • خادم بچه های بهشت

خطابم به شما جوانان انقلابی و بچه‌های انقلاب این است که اهمیت کار خود را امروز بفهمید و بدانید. همانطور که در مباهله همه ایمان در مقابل همه کفر قرار گرفت امروز در نظام جمهوری اسلامی همه ایمان در مقابل کفر قرار گرفته؛ همانطور که پیغمبر اکرم و معنویت و صفا و اقتدار معنوی او و خانواده‌اش توانست دشمن را از میدان خارج کند به فضل و حول و قوه الهی ملت ایران با اقتدار و معنویت خود دشمن را از میدان خارج خواهد کرد. رهبر فرزانه انقلاب

  • خادم بچه های بهشت

به درخواست دوست بزرگوارمون آقا سید میثم عزیز طرح بنر پشت سن ویژه مراسمات عزاداری ماه محرم رو در اندازه 200 * 300 طراحی و آماده کردم که در ادامه مطلب می تونید فایل با کیفیت این طرح رو دریافت بفرمایید.

  • خادم بچه های بهشت

در این مطلب پیوندهایی قرار داده شده که هر کدومشون شامل تعدادی طرح گرافیکی ویژه ماه محرم است. سعی شده در انتخاب پیوندها دقت بشه و طرح‌های زیبا گزینش بشن.

  • خادم بچه های بهشت

در آستانه ماه محرم طرح بنر تبلیغاتی ماه محرم رو بصورت لایه باز برای شما بزرگواران آماده کردیم که در ادامه می تونید فایل با کیفیت و لایه باز این طرح رو دریافت کنید در ضمن از این طرح می تونید به عنوان کارت دعوت نیز استفاده کنید.

  • خادم بچه های بهشت

مجموعه طرح و ایده های ماه محرم ویژه مخاطبین نوجوان

1- به طرح های سایت خانه طراحان انقلاب اسلامی حتما سر بزنید. (طرحهایی مثل مجموعه نمایشگاهی شمر زمانه و …) یا دیگر سایتهای مختلف طراحی مثل نهضت مردمی پوستر انقلاب و …

2- در کنار هیئت، داشتن برنامه های جانبی مثل نمایشگاه و غرفه های مختلف امثال نقاشی و … با موضوع محرم و عاشورا.

  • خادم بچه های بهشت

در آستانه ماه محرم به درخواست همراهان عزیزمون طرح لایه باز جایگاه و دکور حجمی "هیهات مناالذله " که به همت دوستان عزیزمون در جامعه ایمانی مشعر طراحی شده رو برای شما بزرگواران آماده کردیم که ان شاالله مورد استفاده قرار بگیره

  • خادم بچه های بهشت
یکی از دوستان و همران همیشگیمون، طرحی رو برامون ارسال کردن با عنوان "طرح معراج" که در ادامه می تونید مشاهده بفرمایید. ان شاالله که مورد استفاده و رضایت قرار بگیره.

اصولاً هدف تمام کارهای تربیتی مانند کلاس‌های مختلف آموزشی و یا برنامه‌های تفریحی ‏و اردویی این است که متربی و علی الخصوص نوجوانان، از گناهان دوری کنند و واجبات را ‏انجام دهند؛ اما اینجا نکته‌ای وجود دارد که اطلاعات و دیتا نمی تواند با قوه‌ی غضب و ‏شهوت مقابله کند چون هم‌سنخ نیستند یعنی اطلاعات و دیتا هم‌سنخ قوه‌ی غضب و ‏شهوت نمی باشند و مکرر مشاهده شده است که فردی مثلاً اطلاع دارد غیبت حرام است ‏اما با وجودِ داشتنِ اطلاع از حرام بودن غیبت، آن را انجام می دهد...
  • خادم بچه های بهشت

عید غدیر خم، با نصب امیرالمؤمنین حضرت علی (علیه‌السلام) به ولایت و امامت روز تکمیل دین اسلام و بزرگ‌ترین عید اسلامی است. اهمیت غدیر در روایات اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به اندازه‌ای است که از آن به عیدالله الاکبر (عید بزرگتر الهی) یاد شده است.
این روز پرعظمت و مبارک دارای احکام استحبابی ویژه و فراوانی است که در این داده نمای ارزشمند به نمونه‌هایی از آن‌ها همراه با برخی توضیحات پرداخته شده است.

  • خادم بچه های بهشت